Użyczenie pojemnika przeznaczonego do zbierania odpadów zmieszanych (pozostałych po segregacji)
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Dowód osobisty właściciela nieruchomości, na którego naliczana jest opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Umowy na użyczenie pojemnika przeznaczonego do zbierania odpadów zmieszanych (pozostałych po segregacji).
Komórka organizacyjna
Referat gospodarki odpadami komunalnymi
Opłaty
Użyczenie pojemnika jest darmowe.
Termin i sposób realizacji
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony.
W celu otrzymania pojemnika właściciel nieruchomości, na którego naliczana jest oplata za gospodarowanie odpadami komunalnymi powinien zgłosić się osobiście do Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Jaktorowie ul. Warszawska 2.
Wielkość pojemnika uzależniona jest od ilości osób zamieszkujących nieruchomość:
- do 3 osób - 120l,
- od 4 do 6 osób - 240 l,
- od 7 do 9 osób - 240l+120l itd.
Po podpisaniu umowy użyczenia pojemnik wydawany jest właścicielowi od ręki.
Podstawa prawna
Pojemniki zakupione zostały ze środków budżetu gminy i stanowią własność gminy.
Tryb odwoławczy
Tryb odwoławczy nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Pojemnik może otrzymać właściciel nieruchomości, który nie ma własnego pojemnika i nie otrzymał go z gminy.