Wniosek o wydanie zaświadczenia o rewitalizacji
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek
- Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej.
Komórka organizacyjna
Referacie planowania przestrzennego, geodezji i gospodarki nieruchomościami gminnymi
Opłaty
- 17 zł za wydanie zaświadczenia.
- 17 zł w przypadku udzielenia pełnomocnictwa. Opłacie nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu oraz pełnomocnictwa złożone w sprawie wydania zaświadczenia zwolnionego z opłaty w trybie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Płatne w kasie urzędu lub na konto nr 28 1240 3350 1111 0000 3540 2132 (Bank PEKAO S.A.).
Termin i sposób realizacji
Termin realizacji wynosi 7 dni.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 9 października 2015r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 485 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 Listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2022 r., Poz. 2142 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy
Tryb odwoławczy nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
O terminie odbioru dokumentu wnioskodawca jest informowany telefonicznie.